پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:40 - 1400/04/22

انتقاد از عدم پرداخت مابه‌التفاوت فروردین بازنشستگان/ پرداخت‌ها به تامین اعتبار منوط شده است

دهقان کیا ضمن انتقاد از تاخیر در پرداخت مابه‌التفاوت فروردین بازنشستگان گفت: سازمان باید هرچه زودتر معوقات بازنشستگان را بپردازد.

دهقان کیا ضمن انتقاد از تاخیر در پرداخت مابه‌التفاوت فروردین بازنشستگان گفت: سازمان باید هرچه زودتر معوقات بازنشستگان را بپردازد.

 علیرغم وعده‌های مکرر هنوز مابه‌التفاوت فروردین بازنشستگان سایر سطوح پرداخت نشده است و سازمان تامین اجتماعی نیز در این زمینه اطلاع‌رسانی روشنی صورت نداده است.علی دهقان کیا (رئیس کانون بازنشستگان کارگری تهران) که مساله پرداخت معوقات را پیگیری می‌کند، در این رابطه می‌گوید: ما مدام در حال صحبت کردن با مقامات سازمان هستیم اما گویا هنوز منابع مورد نیاز تامین نشده است. هنوز نتوانسته‌اند دو هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت معوقات جور کنند. مدیران سازمان چه می‌گویند و چه زمانی قرار است این معوقات پرداخت شود؛ دهقان کیا می‌گوید: هربار ما پرسیده‌ایم گفته‌اند به محض اینکه اعتبار مورد نیاز تامین شود پرداخت‌ها صورت می‌گیرد. در واقع زمان مشخصی اعلام نکرده‌اند و پرداخت را به تامین اعتبار منوط نموده‌اند و این در حالیست که پیش از این وعده داده بودند قبل از پایان تیر و به همراه حقوق تیرماه معوقات فروردین پرداخت خواهد شد!به گفته دهقان کیا تا الان باید این معوقات پرداخت می‌شد؛ اول گفتند خرداد ماه و بعد گفتند تیرماه اما تیر به پایان نزدیک شده، حقوق‌ها در حال واریز است و خبری از پرداخت مطالبات نیست.این فعال صنفی بازنشستگان کارگری تاکید می‌کند: انتظار ما این است که هرچه زودتر نسبت به پرداخت معوقات بازنشستگان اقدام کنند. این پرداخت، اعتبار زیادی نمی‌خواهد و باید خیلی زودتر از اینها صورت می‌گرفت. امیدواریم بیش از این بازنشستگان را در انتظار نگذارند و در همین روزهای باقیمانده قبل از خاتمه تیر، مطالبات را به حساب‌ها واریز کنند.

منبع: ایلنا
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین